.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تولد نوزاد عجول در ساری
نوزاد خانواده ساروی در داخل آمبولانس اورژانس چشم به جهان گشود.
تولد نوزاد عجول در ساری

به گزارش شمال نیوز ، اشکپور سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: خبر شروع درد‌های زایمانی مادر باردار در ساعت ۵:۵۲ صبح دیروز دوشنبه ۲۸ فروردین به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اطلاع داده شد.

او افزود: درخواست کمک از اورژانس در منطقه گرماب ساری اعلام شد و بلافاصله تیم پایگاه اورژانس کلاج خوسه به محل ماموریت اعزام شد.

اشکپور گفت: تیم اورژانس پس از ورود به صحنه و کنترل علایم حیاتی مادر، او را جهت انتقال به مرکز درمانی به داخل آمبولانس منتقل کردند.

او افزود: در راه انتقال، تشدید درد‌های زایمانی خبر از زایمان قریب الوقوع می‌داد که با لطف خداوند و کمک کارشناسان اورژانس، نوزاد در داخل آمبولانس متولد شد و سایر اقدامات از جمله آزاد سازی بند ناف از دور گردن نوزاد و کلامپ و بریدن بند ناف، پوآر دهان نوزاد و فراهم کردن محیط گرم و اکسیژن تراپی نوزاد انجام شد، با توجه نیاز به مراقبت مادر و نوزاد درخواست آمبولانس کمکی شد که آمبولانس پایگاه راهبند اعزام شد.

اشکپور گفت: در نهایت مادر و نوزاد در شرایط مطلوب و با حال خوب به مرکز درمانی امام خمینی (ره) ساری منتقل شدند. لازم به ذکر است که این نوزاد دختر، فرزند دوم مادر ۳۱ ساله بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.255 seconds.